Torna la Festa BBVA de la Tardor a l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell!

• La celebració es farà el 23 d'octubre, de 10 a 14 h, a l’Espai Natura Fundació 1859. Masia de Can Deu, Sabadell.
  • Es una jornada d’oci familiar dedicada als productes agrícoles i forestals de tardor.
  • Per afavorir el gaudiment de les activitats i evitar aglomeracions l’aforament serà limitat i caldrà reservar prèviament l’entrada a través de Codetickets.
  • La Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA, organitza la 8ª edició presencial d’aquesta festa popular, que en l’edició de 2021 va atraure més de 3.000 persones.

El diumenge 23 d'octubre es celebrarà en un format presencial la Festa BBVA de Tardor organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA, aquesta jornada familiar tindrà lloc de 10 a 14 h amb un seguit d'activitats de temàtica sobre aquesta època de l’any. La Festa BBVA de la Tardor del 2021 va atraure més de 3.000 persones a l’Espai Natura 1859 Caixa Sabadell.

Per participar a la Festa BBVA de la Tardor a l’Espai Natura de Sabadell els participants hauran de reservar prèviament tot comprant les entrades. A diferència de l’any 2021 no hi haurà torns i es podrà accedir a la festa des de les 10h.

El tema central de la Festa són els productes agrícoles i forestals de tardor; per això hi haurà un mercat d’aquests productes i un espai gastronòmic amb tasts de platets de tardor, per aquests últims caldrà disposar del corresponent tiquet comprant-lo amb l'entrada (existències limitades a 500 packs de 5 tiquets, un per cada entitat).

El públic assistent podrà gaudir de les visites al Museu de la Vida al Camp i als animals de la granja, escoltar els contes de la Castanyera Susagna Navó i degustar les castanyes, participar en els tallers infantils i els jocs autònoms d’enginy “Els amics de Crusó” de la cia. Toc de Fusta, gaudir del procés d’escultura d’una carbassa gegant amb la Judit Comas, o del joc de sostenibilitat “El repte circular” de la Fundació Antigues Caixes Catalanes.

Amb motiu de la Festa BBVA de la Tardor inaugurarem una nova exposició temporal: “Fotografies del Vallès” d’en Jaume Cusidó, que es podrà visitar fins al gener de 2023.

I com a fi de festa, de 12 a 13h gaudirem del concert del grup “Coloraines Band”.

La Coloraines Band
Després de 20 anys plens d’aventures, bolos, anècdotes i mil històries viscudes tornem a donar un cop d'aire fresc presentant un nou format de banda on la música pren protagonisme i amb una aire molt més “roquero”. i amb aquesta il·lusió presentem l’espectacle:
La Coloraines Band entenen la festa d’una manera divertida, animada, amb molt de ritme i plena de jocs i sorpreses. Amb aquesta idea, es troben a l’escenari uns bojos de l’animació i amants de la bona música, presentant un viatge musical amb cançons inèdites i d’estils molt diferents que faran ballar a grans i petits.
20 anys de colors!! t’endinsa en un viatge desenfrenat on viuràs la festa a ritme de la Coloraines Band amb un munt de jocs i cançons que et sorprendran! Proposem un viatge molt especial
Aquest viatge el farem a ritme de la polka de la k i tenint en compte que perquè la festa sigui completa haurem d'aprendre la paraula màgica: Komballatupapaué
Amb aquesta idea, es troben a l’escenari 4 bojos de l’animació i amants de la bona música, presentant un viatge musical amb cançons inèdites i d’estils molt diferents que faran ballar a grans i petits.

L'accés a la Festa tindrà una entrada general de 3,00€/persona i serà gratuïta per als menors de 2 anys. Per poder gaudir del tast caldrà comprar l'entrada amb pack de 5 tiquets degustació 7,00€/persona. (Cada tiquet degustació és per al tast d’una de les cinc entitats de l’espai gastronòmic).

El cost de les entrades es destinarà a cobrir les despeses de la seva emissió i a la gestió del control de l'aforament. No hi hauran devolucions en cas de no assistir-hi.

La informació de la Festa es pot trobar a:

Inscripció i compra d’entrades a codetickets:

Fotos edició Festa BBVA de la Tardor