Èxit de participació a la Diada del Llibre de l'Espai Cultura Fundació 1859 tot i la pluja

• La primera diada ja sense restriccions aplega a més de 6.000 participants
  • Els assistents han pogut gaudir d’espectacles, activitats infantils, parades de llibres i portes obertes als edificis de la FCS
  • La Fundació 1859 Caixa Sabadell valora molt positivament la recuperació d’aquesta diada i el seu impacte a la ciutat

Més de 6.000 persones van assistir ahir dissabte a la celebració de Sant Jordi organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell al jardí de l’Espai Cultura. Els assistents van poder gaudir per primera vegada en dos anys d’una diada sense restriccions, i, malgrat la pluja que va caure en alguns moments, la Diada del Llibre d’enguany ha resultat un èxit. L’esdeveniment ha atret de nou un gran nombre d’infants, joves i públic familiar al jardí de l’Espai Cultura, des de ben d'hora fins ben entrat el vespre (de 10 a 21 h).

El programa d’activitats ha començat amb les tradicionals parades de llibres, amb la participació d’Abacus, La Llar del Llibre i la Llibreria Tècnica. També hi ha hagut activitats per a famílies, espectacles i tallers, així com una jornada de portes obertes tant a la seu modernista de la Fundació com a les exposicions i la torre mirador de l’Espai Cultura, que han rebut un flux constant de visitants al llarg de tota la diada.

L’espectacle de titelles matinal “Llegendes de bèsties i princeses” ha aplegat prop de sis-centes persones, i les representacions de “La princesa i el drac” a la tarda han seguit amb l’èxit de participació, amb gairebé set-cents assistents. Els dos espectacles s’han pogut realitzar malgrat la pluja, traslladant-los a l’Auditori de l’Espai Cultura .

La Fundació 1859 Caixa Sabadell valora molt positivament aquest retorn a la normalitat, així com la confiança i el suport dels sabadellencs i sabadellenques que han decidit, tot i la pluja, participar dels diferents actes i activitats als espais de la fundació.

Aquesta diada compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i de l'Ajuntament de Sabadell.