Balanç de la 24a edició de la Festa BBVA de la Primavera a l'Espai Natura Fundació 1859

En primer lloc, volem agrair a les famílies que s’han apropat avui 3 d'abril a l’Espai Natura i al personal que les ha ateses, per haver participat amb nosaltres en la 24ª edició d’aquesta jornada amb la que rebem la Primavera i que enguany commemora el 50è aniversari del Museu de la Vida al Camp.

I això que avui la Primavera semblava enyorar-se de l’hivern! Ha estat una jornada fresca i ennuvolada que fins-i-tot ens ha portat unes poques volves de neu per acomiadar l’hivern i que han estat una anècdota festiva.

Malgrat la millora de les restriccions per a la prevenció de la Covid-19, hem volgut ser prudents i optar per a limitar l’aforament com vàrem fer a la passada Festa BBVA de la Tardor. És per això que els assistents han hagut de reservar l’entrada amb antelació. Totes les activitats de la Festa han estat gratuïtes com és habitual.

Les dades enregistrades indiquen que han passat per la 24a edició de la Festa BBVA de la Primavera més 2.000 persones. Després d’unes setmanes de mal temps i pluja i amb unes previsions per avui que anaven canviant de dia en dia, enguany ha estat una molt bona edició de la festa.

Els assistents han pogut gaudir d’un ventall d’activitats de les que destaquem especialment, com cada any, la visita als animals de la granja, la gimcana solidària i els tallers infantils de natura. L’espectacle d’animació d’en Jaume Barri ha estat tot un èxit de participació per a petits i grans. Hem pogut gaudir del núvol de Bombolles de Sabó i els jocs interactius de Guixot de 8 han desafiat l’enginy del públic. La Benvinguda a la Primavera de Bambalina com el cerca-vila d’Actim han donat ambient i animar a la participació de tothom.

Com és habitual a la Festa, cinc associacions i entitats de Sabadell han pogut donar-se a conèixer a un públic més ampli i oferir-los un tastet de plats casolans, que ha estat molt reeixit i original i celebrat pel públic.

I com és habitual, enguany destaquem especialment la visita al Museu de la Vida al Camp i l’exposició dedicada als 50 anys de la seva inauguració. Mig segle oferint als ciutadans el coneixement del món rural tradicional, de la natura i del lleure. L’exposició es podrà veure gratuïtament tots els diumenges en horari del Museu fins al mes d’octubre

Resumint, considerem que les dades són molt positives i que la vint-i-quatrena edició de la Festa BBVA de la Primavera ha estat molt reeixida.