PER INCIDÈNCIA AL WEB DE VENDA D'ENTRADES ES PODRÀ COMPRAR EL TIQUET A L'ENTRADA DE LA FESTA!
ENGUANY ÉS EL 50è ANIVERSARI DE L'ESPAI NATURA: VENIU A CAN DEU!
Benvinguts un any més a la Festa BBVA de Primavera a l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell!

Des de la Fundació 1859 Caixa Sabadell i amb el suport del BBVA hem volgut tornar a convidar-vos a la festa que fem cada any a la masia de Can Deu per celebrar l'arribada de la primavera amb un seguit d'activitats pensades per a tota la família el diumenge 3 d'abril de 2022: tastes de primavera, gimcana, jocs d'enginy, tallers de natura, visita al museu i la granja, espectacle de bombolles, cercavila i concert.

Aquest any compartirem amb vosaltres una festa un pèl diferent: totes les activitats es faran dins del recinte de la masia. Per aquest motiu l'aforament estarà limitat i caldrà comprar prèviament l'entrada. En cas de no assistir-hi no hi haurà devolució del pagament.

El cost de les entrades es destina a cobrir les despeses de la seva emissió i a la gestió de l’aforament.

Podeu descarregar-vos el programa de la Festa BBVA de la Primavera 2022 clicant al botó Descarrega més informació.

ATENCIÓ: Els participants de la Festa haureu de reservar prèviament comprant les entrades a codetikets. Hi haurà un únic torn, de 10:00 a 14:00h per tal que els assistents puguin gaudir de les activitats sense aglomeracions.

IMPORTANT: no es podrà accedir al recinte de la festa sense entrada.

Activitats de la Festa BBVA de la Primavera 2022

De 10 a 14h:

▪ Benvinguts a la Primavera amb la Cia. Bambalina

▪ Mostra d'entitats i associacions de Sabadell: tast de platets de primavera (només amb els tiquets degustació)

▪ Visitem el Museu de la Vida al Camp

▪ Coneguem la granja

▪ Gimcana solidària

▪ Exposició: 50 anys de Cultura Popular a Can Deu

▪ Tallers de natura infantils

▪ Jocs interactius “Gargots d'imaginació” de Guixot de 8

▪ Núvol de bombolles de Bombolles de sabó

▪ Cercavila “Els marxants de Can Seixanta” d’ACTIM

De 12 a 13h:

▪ Espectacle “Animació per la mainada...i més grandets” amb Jaume Barri

De 10 a 15h:

▪ Bar (només begudes i aperitius)

També podeu participar a la Festa enviant els vostres comentaris, preguntes, fotografies, vídeos i tot allò que vulgueu aportar-hi a Instagram, Facebook i Twitter utilitzant el hashtag #festaBBVAprimavera22

Recordeu que...

• Per assistir a la Festa caldrà reservar comprant prèviament les entrades a codetikets. També les corresponents a menors de 2 anys que són gratuïtes. No es tornaran els diners en cas de no assistir-hi.
  • Hi haurà un únic torn, de 10:00 a 14:00h.
  • Si voleu fer el tastet de plats de primavera haureu de comprar l'entrada amb tiquets degustació.
  • Podeu compartir els vostres comentaris, fotografies, vídeos a Instagram, Facebook i Twitter amb el hashtag #festaBBVAprimavera22

Festa BBVA de la Primavera 2022

2022-03-01