El proper cap de setmana, 14 i 15 de maig, tindran lloc un any més els actes de celebració del Dia Internacional i Nit dels Museus 2022 orgnitzats per L’Espai Cultura i l'Espai Natura de la Fundació 1859 Caixa Sabadell, el Museu d’Història, el Museu d’Art i el Museu de l’Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont. Dins d'aquesta diada hi ha programada una jornada de portes obertes durant el vespre i la nit del dia 14, on es podrà accedir als diferents museus i exposicions de la ciutat, així com diverses activitats complementàries per al mateix dia 14 i el matí del dia 15. Tota la programació és gratuïta, i es pot veure al detall al web de l'esdeveniment.

La proposta de l'Espai Cultura inclou tallers familiars oberts sobre la joia del museu, una peça artística que els museus de Sabadell destaquen en cada diada. Així mateix, dissabte a la tarda, a les 19:45, es podrà gaudir d'un espectacle de dansa a càrrec de la companyia Hanami Danza.

Col·labora:

Día Internacional y Noche de los Museos 2022

He aquí un resumen con la información más importante sobre esta actividad:

Localización:
Fecha: