Per novè any consecutiu, els museus de Sabadell ens unim a la celebració del Dia Internacional dels Museus —un esdeveniment que se celebra cada 18 de maig des de l'any 1977 a tot el món, a iniciativa del Consell Internacional de Museus. L'actual pandèmia de COVID-19, que obliga a mantenir els espais culturals tancats, ha dut les entitats participants a postposar al mes de novembre la proposta inicial prevista al carrer i a celebrar-lo ara amb una activitat a través d'Internet.

​Des del dimarts 12 fins al dilluns dia 18 de maig, tothom podrà participar en el Quizz DIM #Sabadell, un concurs de preguntes i respostes, a través de la plataforma en línia Kahoot, sobre els diferents museus i espais sabadellencs que hi participem —Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, Museu d'Història de Sabadell, Museu d'Art de Sabadell i Museu de l'Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont—, amb preguntes sobre la ubicació dels espais, les nostres exposicions i les activitats que organitzem. Enguany també se suma a la iniciativa el Museu de la Vida al Camp, a la Masia de Can Deu (Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell).

A més, com cada any, cadascuna de les entitats ha escollit la seva Joia del Museu: una peça singular de la seva col·lecció. En aquesta edició, les joies no s'exhibiran físicament als museus, sinó que es podran descobrir a través del Quizz DIM #Sabadell, les xarxes socials i la web del Dia Internacional dels Museus de Sabadell.

Dia Internacional dels Museus

2020-05-12