
Descripció
A partir de tècniques d’expressió graficoplàstiques, s’estimula la creativitat i la imaginació, al mateix temps que s’apropa el disseny i la moda als més petits, que obtindran les seves les primeres nocions de la costura i la moda. Utilitzaran un patró, pintaran, crearan i muntaran; en aquest cas faran un clauer d’un arbre de Nadal amb feltre.
Com a promoció especial, per cada infant inscrit al taller rebreu dues entrades per a la sessió de cinema d'animació del 30 de desembre. Podeu consultar més sobre la projecció en aquest enllaç.
Durada:
2 hores.
Edat
De 6 a 11 anys
Clauer nadalenc de feltre
He aquí un resumen con la información más importante sobre esta actividad:
La newsletter de la FCS
Te informamos sobre las últimas noticias y eventos importantes.
Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Dirección postal: calle d'en Font, 25. Sabadell. Teléfono 937259522.
Correo electrónico: fundacio@fundaciosabadell.cat
En nombre de la Fundación, procesamos la información que nos proporciona para informarle de las actividades que organizamos. Los datos que nos proporciones se conservarán mientras no nos digas lo contrario. Los datos no se cederán a terceros excepto en los casos en que exista una obligación legal. Tienes derecho a obtener información sobre si la Fundación está procesando tus datos personales, por lo que tienes derecho a acceder a tus datos personales, rectificar los datos inexactos o solicitar su supresión.


