Totes les activitats proposades per la FCS

Casal d'Estiu per a joves

Aquest 2024 a l’Espai Natura Sabadell organitzem un casal d’estiu per nois i noies que facin l'ESO

Fresc Festival

El Fresc Festival és el festival d'estiu de referència a Sabadell. Amb una programació eclèctica de teatre, música i paraula, es porta a terme a l'amfiteatre dels jardinets de l'Espai Cultura durant les nits de finals de juny fins a mitjans de juliol.

Esplais: activitats d'Estiu a l'Espai Natura

Tallers matinals per a esplais i casals d'estiu a l'Espai Natura

Casal d'Estiu Viu l'estiu a pagès

Aquest 2024 a l’Espai Natura Sabadell organitzem un casal d’estiu per a què els nens i nenes de Sabadell i rodalia vingueu a gaudir de l'estiu a l'estil del pagès.

Festes d'aniversari infantils "l'Animalada"

Celebreu les vostres festes d'aniversari infantils a la granja de Can Deu.

Visita al Museu de la vida al camp

Els visitants del Museu de la Vida al Camp tenen la possibilitat de recrear la vida quotidiana al món rural tot veient les diferents estances de la masia i conèixer els cicles productius i les eines emprades en el conreu tradicional del blat, la vinya i l'olivera.

Diumenge a la granja en família

Coneixerem, tocarem i alimentarem els animals de la granja en família. Només amb reserva prèvia.

Activitats per tots els públics

Trobeu l'activitat més adient per a vosaltres. Per famílies, grups o individuals.

Àmbit:
Tipus de públic:
Individual
Grups
Famílies
Temàtica:
Borrar
Casal d'estiu per a joves de l'ESO
Tallers per a grups d'esplai
Casal d'estiu infantil
Festa aniversari
Granja
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No s'han trobat resultats
Taller de lego Innova a Espai Cultura Caixa Sabadell

Exposició: La ciència del joc

Els objectes que s’usen per jugar, per senzills que siguin, es basen en principis científics elementals.

Les societats han jugat sempre, però el joc ocupa l’oci de manera especialment significativa només quan les necessitats bàsiques han estat cobertes. En un primer moment, el paper secundari del joc i les joguines fa que el seu vincle amb la tecnologia sigui bàsic o tingui a veure amb la simple transformació i aprofitament de la tecnologia més elemental i vigent.

Icono reloj
Icono Pin

Preus

Consulteu els tallers per a escoles

Visita: Fem panellets a Can Deu

Grans i petits col·laboraran en la preparació de la massa

Les famílies participants del taller escoltaran plegades el conte dels pastissets de tardor, en l’època de l’any en què s’havien acabat les feines de la collita i la verema i començaven les de la sembra.

Icono reloj
Icono Pin

Preus

9,50 €/persona. Menors de 2 anys gratuït.
Replantant el Bosc de Can Deu

Ets una escola?

La Fundació ofereix un programa complet d'activitats pedagògiques a escoles. Aquestes activitats pertenyen a diferents àmbits temàtics: ciències, arts, càlcul, robòtica, circuits de granja, circuits mediambientals, tallers monogràfics, tallers de les festes tradicionals al món rural i tallers de sostenibilitat.

Guies d’activitats
Guia Espai Cultura 2023-2024 /