Museu de la vida al camp

El món rural tradicional, tal com havia perviscut fins a l’inici del segle XX, ha desaparegut.

Els canvis socials i tecnològics ens han portat una agricultura tecnificada i han fet que la nostra societat s’allunyi del món rural.

A través del Museu de la Vida al Camp i la Masia de Can Deu us proposem un retrobament amb el món rural tot visitant la masia tradicional: les habitacions, els estris de la vida quotidiana i les eines del treball al camp. El Museu permet recrear la vida quotidiana a la masia, a través de les estances (cuina, sala i dormitoris) moblades amb estris quotidians i les feines que es feien al camp i esdevé una atractiva mostra didàctica del món rural tradicional.

Interior del museu de la vida al Camp

Les eines estan exposades a les sales dela planta baixa, agrupades pels conreus del blat, la vinya i l’olivera i acompanyades de filmacions, fotografies i textos en són testimoni, amb un tercer espai separat que se centra en les activitats forestals i estris relacionats amb el transport.

L'edifici

Els visitants del Museu de la Vida al Camp tenen la possibilitat de recrear la vida quotidiana al món rural tot veient les diferents estances de la masia i conèixer els cicles productius i les eines emprades en el conreu tradicional del blat, la vinya i l’olivera i les feines complementàries al bosc i del transport a través de l’exposició i de l’atenció especialitzada del guia.

En la visita comentada (a les 12:30 h) es fa un recorregut pels diferents espais de la masia i del museu d’uns 60 minuts de durada.

Aquesta activitat està adreçada per a tot tipus de públic. Els grups poden concertar la visita en altres dates, però caldrà acomplir les restriccions d’aforament degudes a la prevenció de la Covid-19. Més informació a Activitats concertades per a grups

Icono reloj
Icono telèfono
Icono Correo
Icono Pin

Preus

Entrada individual: 3,00 €/persona.
Gent gran i estudiants: 2,50 €/persona.
Menors de 6 anys: gratuït.
Grups: 184,00 €/grup laborables; 204,00 €/grup caps de setmana.