El Zog és un drac que va a escola per aprendre a volar, a treure foc per la boca i a raptar princeses. No se’n surt massa bé, però va superant els obstacles gràcies a l’amistat d’una princesa que l’ajuda i li fa entendre que no han de ser el que el món espera d’ells. Una història acompanyada de quatre curts protagonitzats per nenes valentes i imaginatives: Matilda, protagonitzat per una nena que ha de superar la por a la foscor; Zoo Story, que ressegueix la visita el zoo d’una nena entremaliada; La reina culet, una història surrealista, i Un petit pas, centrat en una nena que vol ser astronauta.

Direcció: Max Lang i Daniel Snaddon (Zog), Veronika Zacharová (Zoo Story), Maja Gehrig (La reina Culet), Irene Borra i Eduard Puertas (Matilda) i Andre Chesworth (Un petit pas).
País: Regne Unit, República Txeca, Suïssa, França i EUA.
Any: 2018.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 60 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda en línia a codetickets.com.

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Zog, dracs i heroïnes

2020-01-07