Willy és un nen que viatja amb els seus pares en una missió per l'espai. Quan es destrueix per accident la seva nau espacial, Willy surt acomiadat en una càpsula d'emergència, allunyant-se dels seus pares i aterrant en un planeta salvatge i inexplorat. Acompanyat del robot de supervivència Buck i de Flaix, el seu nou amic alienígena, Willy buscarà la manera de retrobar-se amb els seus pares mentre descobreix els secrets d'aquest fascinant nou món.

Direcció: Eric Tosti
País: França .
Any: 2019.
Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 90 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d'animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

Terra Willy

2021-07-29