Anar al contingut
Anar al peu de pàgina
Anar al menú
Acceptar

Parlar davant d'un grup de persones pot ser una experiència difícil o molt entretinguda, tot depèn dels recursos i l'actitud amb la que s'encari. Aquest taller està pensat per a perdre la por que pot generar parlar en públic, sigui sobre un escenari o en una assemblea, així com per a aprendre eines per a fer-ho de la manera més efectiva. A través d'exercicis pràctics es mostraran diferents recursos i tècniques, i s’analitzarà cada cas per a trobar estratègies de millora i seguretat.

El taller serà impartit per Adam Peribáñez (Barcelona, 1990), llicenciat en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona i amb un postgrau en Comunicació Corporativa i Imatge de Marca. Actualment és copywriter i dissenyador web a Shuttle Projects i tècnic de comunicació a l'Espai Cultura. Compta amb una àmplia experiència formativa en l'àmbit de la comunicació i ha impartit diverses formacions sobre la temàtica en qüestió i sobre comunicació per a entitats.

Durada: 2 sessions d'1:30h

Dates: dimecres 3 i 10 de novembre a les 18h.

Preu: 18€

Parlar en Públic

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: