Unides per una temàtica al voltant de la natura i els arbres, i per la riquesa poètica de les seves imatges i del seu grafisme, el quartet d’històries Neu i els arbres màgics ens fa somriure amb la seva tendresa i ens fa pensar quan les coses o les persones canvien de papers. Els seus mons, poblats per bestioles, natura i personatges entranyables, constitueixen quatre contes inoblidables sobre l’enginy, l’amistat, el respecte i l’alegria de viure amb la natura.

Les quatre històries que componen aquest film s’inicien amb «Tigres enfilats», protagonitzada per un nen molt mandrós que amb el seu enginy posarà les feres a la seva mercè. A «El petit brot» s’explica la història d’una nena i la seva roba màgica. «One, two, tree» conta les aventures d’un arbre que un bon dia es posa a caminar. Per últim, a «Neu» uns nens que van d’excursió queden colgats per una tempesta sobtada de neu, i en Filemó descobrirà que una família esquimal s’ha instal·lat a prop de casa seva.

Direcció: Benôit Chieux («Tigres enfilats»), Chaïtane Conversat («El petit brot»), Yulia Aronova («One, two, tree»), i Antoine Lanciaux i Sophie Roze («Neu»).
País: França.
Any: 2014.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 51 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Preu: 3 €
(menors de 2 anys, gratuït).

Venda en línia a codetickets.com.

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Neu i els arbres màgics

2020-07-16