Què necessitem per fer un curs en línia, posar-lo a la xarxa i fer-ne difusió? A partir de la plataforma Wordpress, crearem una petita «acadèmia» online en la qual muntar des de zero un curs que ens permeti compartir des de casa els nostres coneixements, treballant també diversos aspectes de la seva gestió, des de la comunicació a la captació de públics.

El taller serà impartit per Martí Puig (Sabadell, 1991), titulat en electrònica per l'IES Castellarnau. Ha treballat en diferents projectes i empreses d’electrònica i robòtica educativa. És administrador i fundador de la pàgina de Facebook Arduino Spain, i de l’acadèmia DyWork, on forma alumnes en robòtica educativa i electrònica. A l'Espai Cultura Fundació 1859 ja ha impartit nombrosos tallers, tant per a adults com per a infants, en l'àmbit del programari lliure i la cultura maker.

Durada: 4 sessions de 2 hores.

Horari: dimarts 2, 9, 16 i 23 de març, de 18 a 20 h.

CONTINGUTS DEL TALLER

Sessió 1

Per què crear una acadèmia online?

En la primera sessió treballarem tots els paradigmes que tenen els alumnes, els quals els impedeixen construir el seu propi curs en línia. Un cop treballades aquestes limitacions, estaran preparats per afrontar el curs en si, ja que veuran que moltes dificultats són autoimposades.

Sessió 2

Equip tècnic

Treballarem en les necessitats per muntar un curs en línia i des de zero, i veurem com podem treballar amb l'equip que tenim actualment als nostres domicilis.

Sessió 3

Muntem el nostre curs

Es treballarà tot el contingut dels cursos dels participants, com estructurar-los, amb quin objectiu, quin serà el públic, com en farem difusió..., i quines plataformes podem utilitzar per allotjar el nostre curs.

Sessió 4

Difusió del curs

Treballarem totes les eines que ens permetran fer difusió del curs i arribar a més clients potencials.

Taller per a majors de 18 anys

[AJORNAT] Crea el teu curs en línia

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: