L'edició de la Festa BBVA de la Tardor d'enguany serà molt especial!

A banda de totes les activitats que podrem compartir el mateix dia de la Festa a través del canal de YouTube de la Fundació, també us animem a participar a dos concursos molt divertits.

Concurs sobre l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Per una banda, hem elaborat un concurs de preguntes i respostes (Kahoot!) sobre l'Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell. Es traca d'un qüestionari amb diverses opcions per a cada pregunta i contrarellotge per saber si sou uns experts en l'Espai Natura i els seus elements: els animals de la granja, la masia, les tradicions a pagès... Podreu trobar totes les respostes als vídeos del mapa interactiu que també està penjat al web.

D'entre tots els qui participeu en aquest joc es sortejaran 3 vals per a 4 persones per a participar en un dels tallers familiars a Can Deu: la visita a la granja, el taller "Fem el Tió de Nadal" o "Busquem els Ous de Pasqua".

El joc estarà actiu fins al dimecres 28 d'octubre a les 22 h que tancarem i farem el sorteig. Jugueu-hi ara!

JOC "QUÈ EN SAPS DE L'ESPAI NATURA SABADELL?"

Concurs "El cargol tafaner"

Al llarg del matí de diumenge 25 d'octubre anirà apareixent un cargol tafaner. Si esteu atents i us apunteu els moments en que aparegui, podreu participar al sorteig d'un cap de setmana per a 4 persones a l'alberg rural "Lo Molí de Bot", a la Terra Alta.

Només heu d'estar atents i dir-nos on heu vist el cargol tafaner. Si va massa de pressa i s'escapa, recordeu que tindreu tots els vídeos de la Festa BBVA de la Tardor penjat el dilluns 26 al web i al canal de YouTube de la Fundació.

PODEU PARTICIPAR AQUÍ EN EL CONCURS "EL CARGOL TAFANER"

Gaudiu de la festa i participeu als concursos! Molts sort!

Podeu consultar la nostra política de privacitat aquí.

Concursos de la Festa BBVA de la Tardor

Aqui tens un resum amb la informació més important sobre aquesta activitat:

Localització:
Data: