La Granja

Petits i grans poden conèixer de primera mà com són els animals d’una granja

Des de l’any 2005, la Masia de Can Deu compta amb una granja amb tot d’animals per a què petits i grans puguin conèixer de primera mà com són els animals de la granja, els seus usos i aprofitaments per a la feina tradicional de pagès.

Hi trobareu exemplars dels animals que tradicionalment hom tenia a les masies: gallines, oques, galls, ovelles, cabres, porcs, una vaca, un ase i un cavall de tir.

La granja ocupa uns antics coberts de la masia de Can Deu que han estat reformats i adaptats per al nou ús. Estan situats al prat de la masia, a llevant de l’edifici principal. Consta de tres coberts amb corrals externs i separacions internes per a estabular per separat els animals d’espècies diferents; un cobert destinat a pallissa amb modernes mesures de prevenció d’incendis i un femer amb sòl impermeabilitzat ubicat a l’espai dels horts.

Exterior de la Granja, part de l'Espai Natura de la FundacióImatge de la Granja amb familia mirant animals a Sabadell

Si voleu coneixer que més fem a la granja, ja sigui individualment o en grup, consulteu l’apartat: Activitats.

Visita a la Granja

Aquesta activitat vol acostar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional en un taller de una hora de durada. Així, podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació, els trets físics més importants, la seva reproducció i l’aprofitament.

Icono reloj
Icono telèfono
Icono Correo
Icono Pin

Preus

8,50 €/persona. Menors de 2 anys gratuït.

Imatge de la Granja amb familia mirant animals a Sabadell