Anar al contingut
Anar al menú

Mecenatge

Col·labora amb els projectes de la Fundació 1895 Caixa Sabadell

La Fundació 1859 Caixa Sabadell neix el 23 de maig de 2013 per adaptar-se i respondre a una nova realitat social, fixant-se unes noves fites en base a un nou projecte.La Fundació es constitueix amb la voluntat d’administrar els fons de l’obra social de l’antiga Caixa d’Estalvis de Sabadell, de la que vol esdevenir hereva, amb la fidelitat als principis que han configurat la seva actuació en el decurs de la història i adequant-los a les noves circumstàncies.

La Fundació desenvolupa una actuació, caracteritzada per la diversitat i complementarietat, en els àmbits social, cultural, formatiu, cívic i de promoció mediambiental, directament o mitjançant la col·laboració amb entitats i institucions, amb ànim de participar activament en la vida social i cultural del territori.

La Fundació 1859 Caixa Sabadell, creada per adaptar Unnim Caixa a la Llei 9/2012, del 25 de juliol, de modificació del text refós de la Llei de caixes d’estalvis de Catalunya, té en el Patronat el seu òrgan de govern i administració, d’acord amb els Estatuts. La Fundació està inscrita en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 2.769 per resolució de la Direcció General de Dret i Entitats Jurídiques del Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya el 13 de juny de 2013.

Exterior edifici lloguer sales Sabadell

La Fundació 1859 Caixa Sabadell ofereix una programació estable d’arts plàstiques, arts escèniques, tallers educatius, circuïts mediambientals i visites als edificis modernistes, entre d’altres actuacions, amb continguts i formats innovadors que, sota aquesta oferta diversa, singular i de qualitat, aplega un públic heterogeni i nombrós. Actualment per a poder continuar oferint aquests serveis i organitzant aquesta programació necessita però de la col·laboració d’empreses i institucions del país.

Per aquest motiu, us presentem aquesta proposta de patrocini i mecenatge que, evidentment, pot emmotllar-se a les vostres necessitats i expectatives.Tu també pots ser mecenes i formar part d’una fundació hereva d’una entitat amb més de 150 anys d’història i un dels símbols del progrés i de la cultura de la ciutat i la comarca, a canvi d’avantatges diversos, cessió de sales, publicitat o bé com a donacions amb contraprestacions fiscals. Esperem que compartiu amb nosaltres aquest projecte il·lusionant i engrescador.

Dossier mecenatge Espai Cultura /
Dossier mecenatge Espai Natura /