App de la Fundació

Una eina atractiva i útil per als usuaris de la FCS

L’aplicació mòbil de la Fundació està disponible per a telèfons i (tablets) Android i iOS. És una aplicació creada amb motiu de la commemoració del centenari de l’edifici modernista de Gràcia, seu social de la institució. L’aplicació pretén ser una eina atractiva i útil per als usuaris de la Fundació, però també per a persones interessades en conèixer i gaudir d’aquest emblemàtic edifici que és un exemple del modernisme català.

A través d’aquesta eina podràs conèixer la programació sociocultural i últimes novetats de la Fundació. Això fa d’aquesta app una aplicació “viva” i permanentment actualitzada.També trobaràs una breu explicació i una galeria de fotos sobre la història i actuals funcions de la Fundació.

Així com una relació amb els diferents edificis i espais que actualment la Fundació ofereix a la ciutadania per a realitzar activitats.Ens trobem davant una eina innovadora i amena per a l’usuari que esperem que utilitzeu i la gaudiu.

La teniu disponible a:

Exterior edifici lloguer sales Sabadell

Visita virtual

L’apartat més espectacular és la visita virtual de l’edifici de la seu central.

Amb un conjunt de fotos de 360º que permeten navegar per l’edifici sense perdre’s cap detall. I encara més, amb unes ulleres personalitzades especialment per a la Fundació, és possible portar a un nivell de realitat virtual immersiva aquesta visita.

Aquestes ulleres, basades en el model de Google Cardboard, permeten una experiència innovadora. Són fetes de cartró, però això no hauria d’amagar que hi ha més tecnologia de la que sembla a primera vista. Venen plegades amb un enginyós disseny que permet a l’usuari muntar-les de forma senzilla. A continuació només cal que l’usuari obri l’app i situï el mòbil dins de les ulleres. La navegació pels diferents espais virtuals de l’edifici modernista, i per les diferents icones i menús que apareixen, es realitza simplement amb la fixació de la vista.

Finalment trobem un joc educatiu anomenat “Troba la Moneda”. Es  basa en una petita aventura detectivesca a través de la història, els espais i la filosofia de l’antiga Caixa Sabadell.