Torna la Festa BBVA de la Tardor a l'Espai Natura!

• La celebració es farà el diumenge 29 d'octubre, de 10 a 14 h, a l’Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell, Masia de Can Deu, Sabadell.
  • És una jornada d’oci familiar dedicada als productes agrícoles i forestals de la tardor.
  • Per afavorir el gaudiment de les activitats i evitar aglomeracions l’aforament serà limitat i caldrà reservar prèviament l’entrada.
  • La Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA, organitza la 9a edició d’aquesta festa popular, que en l'edició de 2022 va atraure més de 3.000 persones.

El diumenge 29 d'octubre es celebrarà en un format presencial la Festa BBVA de Tardor organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell, amb el suport de BBVA, aquesta jornada de convivència familiar a l'aire lliure tindrà lloc de 10 a 14 h amb un seguit d'activitats de temàtica sobre aquesta època de l’any. L’any 2022 la Festa BBVA de Tardor va atreure a més de 3.000 persones a l’Espai Natura 1859 Caixa Sabadell.

Per participar a la Festa BBVA de la Tardor a l’Espai Natura de Sabadell els participants hauran de reservar prèviament tot comprant les entrades. Les activitats es realitzaran dins del recinte de la masia en un únic torn, amb control d’aforament i reserva prèvia.

El tema central de la Festa són els productes agrícoles i forestals de tardor; per això hi haurà un mercat d’aquests productes i un espai gastronòmic amb tasts de platets de tardor.

Entre d'altres activitats, de 10 a 14h els assistents es trobaran amb la Mostra d’Entitats de Sabadell on podran conèixer i interessar-se per la tasca que realitzen les cinc entitats convidades. Per poder gaudir dels tastes que ens prepararan caldrà haver reservat prèviament els tiquets degustació juntament amb l’entrada. També podran gaudir de les visites al Museu de la Vida al Camp i als animals de la granja, escoltar els contes de la Castanyera Susagna Navó i degustar les castanyes, participar en els tallers infantils i els jocs autònoms d’enginy “Andròmines” de la cia. Katakrak, o gaudir del procés d’escultura d'una carbassa gegant amb la Judit Comas.

Amb motiu de la Festa BBVA de la Tardor inaugurarem una nova exposició temporal: “Escultures d’en Ferran Capdevila”, que es podrà visitar fins al gener de 2024. I com a fi de festa, de 12 a 13h tindrem l’espectacle d'animació “Més Tumàcat”

L'accés a la Festa BBVA de la Tardor tindrà una entrada general de 3,00€/persona i serà gratuïta per als menors de 2 anys. Per aquells que vulguin gaudir del Tast de plats de tardor, hauran de comprar l’entrada amb pack degustació de 7,00 €/persona. El cost de les entrades es destinarà a cobrir les despeses de la seva emissió i a la gestió del control de l'aforament.

La informació de la festa es pot trobar a:

La reserva d’entrades es pot fer a:

Us adjuntem la nota de premsa amb més informació.

Podeu descarregar-vos algunes imatges de l'edició de 2022 al següent enllaç: https://drive.google.com/file/d/1tglyPSpeG_Fi6QBny4DNEHn2sROs_EqA/view?usp=sharing

Autora fotografies: Berta Tiana