Inauguració de la mostra ‘L’aventura d’aquell jove reporter belga al Tibet’

L’Himàlaia, el Tibet i Tintin es retroben a la nova exposició de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, L’aventura d’aquell jove reporter belga al Tibet. L’exposició commemora el 65è aniversari de la conquesta de l’Annapurna i el 50è aniversari de la publicació en català de l’àlbum Tintin al Tibet i es podrà visitar del 3 de setembre del 2015 al 10 de gener del 2016. La mostra, organitzada per la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 i el Grup BBVA, compta amb el comissariat de Moulinsab i la col·laboració delServei General d’Informació de Muntanya, la Unió Excursionista de Sabadell, la Fundació Casa del Tibet de Barcelona i també Moulinsab. La inauguració tindrà lloc el proper 3 de setembre a les 19h a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859. Entrada gratuïta.