Els visitants del Museu de la Vida al Camp tenen la possibilitat de recrear la vida quotidiana al món rural tot veient les diferents estances de la masia i conèixer els cicles productius i les eines emprades en el conreu tradicional del blat, la vinya i l'olivera i les feines complementàries al bosc i del transport a través de l'exposició i de l'atenció especialitzada del guia.

En la visita comentada (a les 12:30 h) es fa un recorregut pels diferents espais de la masia i del museu d'uns 60 minuts de durada.

Aquesta activitat està adreçada per a tot tipus de públic. Els grups poden concertar la visita en altres dates.

Més informació:

espainatura@fundaciosabadell.cat

Activitat organitzada per:

.

Amb el suport del Departament de Cultura

i de la Diputació de Barcelona

Visita al Museu de la vida al camp

Espai Natura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Des del 04 FEB 24- 12:30H a 14:30H
Horari: Individualment, diumenges de febrer a juny i d'octubre a novembre de 12:30 a 14:30 h, amb visita guiada a les 12:30h. Grups, dates i horaris a concertar.

Entrada individual: 3 €/persona. Consulteu descomptes.