Programació del Fresc Festival 2024

El Fresc Festival és el Festival d’Estiu de Sabadell i el Vallès. Una iniciativa que va néixer el 2017 per cobrir una oferta inexistent i posar en valor un espai del Centre de Sabadell ideal per a les vetllades d’estiu i molt estimat per la ciutadania: els Jardinets de la Fundació 1859 Caixa Sabadell.

Organitzat per la Fundació 1859Caixa Sabadell, amb BBVA com a partner principal, el Fresc s’ha consolidat com la principal iniciativa estiuenca de Sabadell i una de les més importants del país. Un índex d’ocupació entre el 80 i el 90 per cent demostra que s’ha convertit en una cita ineludible, situada al mapa dels principals festivals de Catalunya.

Un espai extraordinari  i una programació plena de noms en majúscula en garanteixen la capacitat d’atracció. De fet, un 40 per cent dels espectadors del Fresc procedeixen de fora de Sabadell i, sovint, de municipis molt allunyats .

Fresc Festival

Amfiteatre del jardí de l'Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell