Telèfon de reserva/venda:
masia_can_deu

Presentació

Els assistents tenen la possibilitat de viure les feines del pagès tot visitant la granja escola de Can Deu on podran conèixer i interactuar amb les deu espècies animals tradicionals al món pagès de Catalunya en un recorregut d'una hora de durada.

Posteriorment podran passejar per l'hort i veure en viu les hortalisses en funció de la temporada.

Aquesta activitat està adreçada a tot tipus de públic, en grups de fins a 30 persones.

Dades d'interès

Tot l'any excepte l'agost i festius

Visites concertades per a grups

Horari: A concertar

Preu: 150€/grup laborables; 158€/grup caps de setmana

Grups de fins a 30 persones.

espainatura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.