Del 6 de setembre al 28 de febrer 2021 de les 10.30 h a les 11:15 h

Activitat organitzada per:
.

Foto Granja tarda

Es suspenen les activitats de visita a la granja dels diumenges 24 i 31 de gener i del 7 de febrer.

A causa de les noves mesures per contenir la Covid-19 el taller "Visitem els animals de la granja" només s'oferirà a famílies de Sabadell. Les famílies del Vallès Occidental i de la resta de Catalunya podran reservar en funció de la mobilitat entre municipi permesa per les autoritats.

Coneguem els animals de la granja

L'aforament estarà restringit i serà obligatori l'ús de màscares a partir dels 6 anys i recomanable per als infants de 3 a 6 anys. Caldrà seguir en tot moment les indicacions del guia sobre higiene i prevenció de la Covid-19.

Cal reserva prèvia i pagament per avançat a codetickets

Per limitar el nombre de participants, cada diumenge es realitzaran 3 torns a les 10:00, 10:45 i 11:30h. Per tal de simplificar, les entrades de codetickets marquen com a hora d'inici les 11h. Us trucarem per tal de concertar un dels horaris.

Descripció: Aquesta activitat vol acostar als participants al coneixement de la fauna de la granja tradicional en un taller de 3/4 d'hora de durada. Així, podrem tocar i alimentar als animals i descobrirem de prop la seva alimentació, els trets físics més importants, la seva reproducció i l'aprofitament.

Edat recomanada: Nens/es majors de 2 anys.

Dates: Diumenges al matí des del 06 de setembre de 2020 al 28 de febrer de 2021

Horaris: A partir de les 10h s'aniran atorgant torns a les famílies inscrites en funció de l'aforament màxim permès (6 persones/torn fins al 20 de desembre; 10 persones/torn a partir de diumenge 27 de desembre)..

Preus:  7,00 €/persona. Menors de 2 anys gratuït.

Descomptes: famílies clientes de BBVA o socis de la UES o del Club Natació Sabadell, descompte de 1,00€/persona.

Per a realitzar aquesta activitat cal inscriure’s prèviament.

Compra d’entrades a codetickets

espainatura@fundaciosabadell.cat