De l'1 de gener 2019 al 31 de desembre 2020 Masia de Can Deu

Activitat organitzada per:

Patrocina:BBVA CX

Descripció

Cicle de tallers al voltant d’una festa tradicional catalana relacionada amb el món rural que oferim en tres moments puntuals de l'any.

Es tracta de tres tallers que segueixen una mateixa dinàmica: una primera part de coneixement de la festa tradicional i les seves arrels rurals, una segona part més lúdica de descoberta dels elements de la festa a la masia i als seus voltants (camps, horts granja i bosc) i una tercera part de taller manual (elaboració dels panellets, fabricació del Tió o decoració dels ous de Pasqua). El taller dels ous de pasqua es realitzarà entre setmana mentre que el dels panellets i el del tió es faran en diumenges al matí. Per a cada jornada es programaran dos tallers consecutius

Són tallers amb places limitades per als que cal fer reserva prèvia.

-   Taller dels Ous de Pasqua: del 15 al 18 d’abril de 2019. s'inicia amb les Festes de Pasqua i l'equinocci de primavera, es continua amb la visita a l'aviram de la granja i la recerca dels ous i finalitza amb la pràctica de decoració dels Ous de Pasqua.

-   Taller dels Panellets: diumenges 6, 13 i 20 d’octubre de 2019. s'inicia amb la Festa de Tots Sants i l'equinocci de tardor, es continua amb el coneixement de l'ametller i les ametlles i finalitza amb la pràctica d'obtenció de farina d'ametlla i elaboració de panellets a l'aula.

-   Taller del Tió de Nadal: diumenges 1, 15 i 22 de desembre de 2019. Taller del Tió de Nadal: s'inicia amb la Festa de Nadal i el solstici d'hivern, continua anant al Bosc de Can Deu a buscar el Tió i finalitza amb la pràctica d'elaboració i decoració del Tió per la classe.

Cost de l’activitat: 8 €/persona (IVA inclòs)

Gratuït per als menors de 2 anys

Preu descompte: 6 €/persona (IVA inclòs) per als clients de BBVA o socis de la UES o del CNS

Tallers festes tradicionals

Cost de l’activitat: 8 €/persona (IVA inclòs)

Gratuït per als menors de 2 anys

Preu descompte: 6 €/persona (IVA inclòs)

(aplicable per als clients de BBVA o socis de la UES o del CNS)

93 725 95 22 ext. 3

espainatura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.