Del 26 de setembre 2022 al 26 de juny 2023 de les 10:30 a les 13:00
08207 Sabadell

Telèfon d’informació

Descripció de l'activitat

Visita guiada al Museu de la Vida al Camp en la que els alumnes descobriran, pre una banda, la tecnologia emprada en la construcció dels habitatges tradicionals i els recursos emprats per a una major eficiència energètica, i per altra banda coneixeran de primera mà les condicions de vida a la masia.

A la segona part es visiten les sales del Museu dedicades als conreus de la trilogia mediterrània (blat, olivera i vinya) per conèixer les feines a fer en els conreus i els materials i tècniques disponibles per a fabricar les eines tradicionals. Per últim els alumnes disposen d'un dossier a complimentar per tal de reunir la informació bàsica per a un aprofitament posterior de l'activitat.

Nivells educatius

Educació Secundària: 1r i 2n cicles

Objectius:

Apropar-se al coneixement del món rural tradicional i la tecnologia emprada

Competències bàsiques:

Competència en el coneixement i la interacció amb el món físic

Durada:

2 hores i 30 minuts. Matins del Curs escolar

Capacitat/dia:

màxim de 3 grups/classe amb un màxim de 35 alumnes/classe

Preu:

180,00 €/grup

Descomptes (no acumulables):

-20% escoles de màxima complexitat

-7% en activitats al desembre, gener i febrer

espainatura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.