Dia Internacional dels Museus Descobreix una joia del Museu

Sabadell

Telèfon de reserva/venda:

Celebració del Dia Internacional del Museus 2022 al Museu de la Vida al Camp

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus, el Museu de la Vida al Camp ofereix una jornada de portes obertes el diumnege 15 de maig de 2022. L'horari d'obertura serà al matí, de 12:00 a 14:30 h.

La celebració a l'Espai Natura Fundació 1859 forma part del programa conjunt d'activitats  "Dia i Nit dels Museus" de Sabadell

A les 12:30 h es farà una visita guiada (sense inscripció prèvia) per conèixer i reviure el món pagès tradicional i gaudir de les estances i de les eines del treball agrícola previ a la mecanització del camp.

A la visita guiada es farà especial esment a l'exposició temporal que enguany presentem com la joia del museu: la celebració de l'aniversari de la fundació del Museu Espai Natura, 50 anys de Cultura rural i natural.

A l'exposició els visitants podran conèixer la història del Museu de la Vida al Camp de Sabadell, obert al públic l'any 1972 com a col·lecció i que a l'any 2000 es va fer una modernització de l’espai expositiu: les sales de la planta baixa es van dedicar al coneixement del cicle dels conreus mediterranis del blat, la vinya i l'olivera, i es van incloure les estances de la planta baixa i pis de la masia amb el mobiliari i estris de la vida quotidiana dels segles XIX i XX.

També podran conèixer les activitats pedagògiques vinvulades al Museu des de l'any 1976 i la getió i futur del Bosc de Can Deu.

.

Dia Internacional dels Museus

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS, jornada de portes obertes.

Preu:

Gratuït

Data:

Diumenge 15 de maig de 2022

Horaris:

Matí de 12:00 a 14:30h

espainatura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.