dissabte, 12 de desembre 2020 a les 10:00 h
Camí de la masia de Can Deu, s/n
Sabadell

El Tió de Can Deu

Enguany el taller "Busquem el Tió de Nadal" serà tot a l'aire lliure. En tot moment els participants hauran de mantenir la distància de seguretat, dur mascareta i fer ús de gel hidroalcòlic o rentat de mans amb aigua i sabó.

L'activitat començarà a les 10:00h i a cada família se'ls hi assignarà un horari a l'hora d'inscriure's per tal de respectar els aforaments màxims.

Vídeo del Tió de Nadal a Can Deu

El conte del Tió de Can Deu ens servirà d'introducció a la jornada i donarà inici a la recerca de troncs al bosc que seran els tions de Nadal de les famílies participants i de materials que puguem trobar al bosc: pals, pinyes, fulles...

Aquests troncs del bosc els portarem cap a la masia de Can Deu on els decorarem i prepararem per convertir-los en els Tions, tot posant-los peus i cara i coronant-los amb una barretina.

Un cop acabat el taller, les famílies s'enduran el seu Tió a casa per alimentar-lo bé abans de fer-lo cagar la Nit de Nadal.

El Taller s'ofereix dissabte 12 i diumenge 20 de desembre.

Cal inscripció prèvia donat que les places són limitades

Dissabte 12 i diumenge 20 de desembre.

Preu: 8,00 €/persona, gratuït per als menors de 2 anys.

Clients de BBVA, socis de la Unió Excursionista de Sabadell (UES) o del Club Natació Sabadell (CNS): 7,00 €/persona

Venda anticipada d’entrades a https://entradas.codetickets.com/entradas/fundacio1859caixasabadell

espainatura@fundaciosabadell.cat