Del 11 al 18 de desembre 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Converteix-te en youtuberEl taller vol fomentar la capacitat creativa i comunicativa dels més joves a través dels conceptes fonamentals de l’storytelling, una tècnica que els permetrà crear històries a partir de la remescla de vídeos trobats a Internet. D'aquesta manera, volem que descobreixin les possibilitats creatives que els mitjans digitals posen al seu abast.

La narració que hauran de desenvolupar podrà ser un relat inventat o una història inspirada en una vivència real i la remescla la faran a partir de vídeos compartits pels seus creadors mitjançant llicències que ens permetin la reutilització. Per crear el vídeo final faran servir un editor (OpenShot) que els permeti tallar i unir fragments, així com incorporar algunes transicions o efectes senzills i afegir pistes d'àudio. Un cop enllestit aprendrem a publicar el vídeo a YouTube.

Durada: 2 sessions de 2 hores.

Edats: de 9 a 13 anys.

Requeriments
Per realitzar la part final del taller i publicar a Youtube el vídeo creat, els participants hauran de disposar a classe de les dades d'accés a un compte de Google dels pares o tutors legals.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 20.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 40 €
  • 6 tallers d’11 € per 60 €
  • 2 tallers de 20 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)