Del 20 al 27 de novembre 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Els videojocs del gènere spaceshooter són aquells jocs de disparar en què el jugador pilota una nau que viatja per l'espai exterior.

El taller està centrat, d'una banda, en el procés creatiu d'un videojoc del gènere esmentat i, de l'altra, en la dinàmica de compartir el resultat amb els companys de l'aula i a la xarxa. Els jocs es creen en una plataforma d'Internet (Sploder), gratuïta i especialment pensada per als infants.

El fet d'incloure a l'aula l'experimentació amb els jocs creats pels companys respon a la voluntat que els participants visquin també l'experiència de fer de beta tester. És a dir, ajudar en el desenvolupament del joc d'un altre posant a prova una de les primeres versions, per detectar possibles errors o suggerir millores. Aquesta és una part indispensable del procés creatiu dels videojocs professionals i del de qualsevol aplicació informàtica.

Durada: 2 sessions de 2 hores.

Horari: divendres de 18 a 20 h.

Edats: de 9 a 13 anys.

Requeriments
Per realitzar el taller els participants crearan a classe un perfil d'usuari de la plataforma Sploder. Aquest procés d'alta requereix que els participants disposin d'una adreça electrònica per associar-la al nou compte d'usuari d'Sploder.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 20.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 40 €
  • 6 tallers d’11 € per 60 €
  • 2 tallers de 20 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)