Del 4 a l'11 de febrer 2023 a les 12.30 h
El Cafè dels Jardinets

Telèfon d’informació

Vermuts musicals

Gaudeix dels vermuts musicals els dissabtes al jardí de l'Espai Cultura.

Mònica

Dissabte 4 de febrer a partir de les 12.30 h

Noelia

Dissabte 11 de febrer a partir de les 12.30 h

Entrada lliure.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.