dimarts, 5 de gener 2021 a les 11.30 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)
Petits a la cuina - Tortell de Reis

Descripció

destacada-taller_de_tortell_de_reisUn taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació de dues receptes ambientades en les festes nadalenques. D'una banda, el tradicional tortell de reis com a protagonista principal i de l'altra, una recepta de bombons decorats amb motius nadalencs. Els infants cuinaran ells mateixos les dues receptes que la professora els hi explicarà pas per pas i amb detall, ajudant-los al llarg de tot el procés.

D'igual manera, durant l'elaboració d'aquests dolços, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores.

Edats: de 5 a 12 anys.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què realitzi el taller.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari d’inscripció.

Preu: 16 €

Tortell de Reis

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.