dimarts, 5 de gener 2021 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Petits a la cuina

destacada-taller_de_tortell_de_reisUn taller de cuina creativa i saludable per a infants, centrat en la preparació de dues receptes ambientades en les festes nadalenques. D'una banda, el tradicional tortell de reis com a protagonista principal i de l'altra, una recepta de bombons decorats amb motius nadalencs. Els infants cuinaran ells mateixos les dues receptes que la professora els hi explicarà pas per pas i amb detall, ajudant-los al llarg de tot el procés.

D'igual manera, durant l'elaboració d'aquests dolços, s'aniran introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.

Durada: 2 hores.

Edats: de 5 a 12 anys.

Si l'infant pateix al·lèrgies, intoleràncies o altres afeccions alimentàries, consulteu-nos abans la viabilitat de què realitzi el taller.

Inscripcions

El taller requereix inscripció prèvia, que es realitza de manera presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari d’inscripció.

Preu: 16 €

93 725 95 22 (extensió 2)