dissabte, 12 de març 2016 de les 18.30 h a les 19.30 h

Telèfon d’informació

A càrrec de la Cia. Los Herreritas

Per fi, després de tota una vida duent el circ arreu del món The Flamingo’s tornen per primer cop, ridículs, rancis, passats de moda i de dubtós bon gust, ells malgrat la seva experiència són incapaços de reconèixer on està el veritable talent i, no només això, a sobre ho volen amagar. Acords i desacords faran que sobre la marxa la funció no s’aturi i aquí no ha passat res,o si. The Flamingo’s es un espectacle de CIRC per tota la família, on els malabars, l’humor i els monocicles són les eines dels artistes per ficar-se el públic a la butxaca.

Preu entrada

Reserva d’entrades
Per telèfon al : 937286650
Per correu electrònic a: espaicultura@fundaciosabadell.cat

Descomptes:
20% Aturats, jubilats i families nombroses
25% Socis: Club Natació i Unió Excursionista de Sabadell
Menors de 4 anys; Gratuït
20% entrada Online Àtrapalo

Venda d’entrades
 A l’Espai Cultura durant l’horari d’obertura de l’equipament

Reserva d’entrades
Telèfon de reserva/venda: 93 728 66 50
E-mail de reserva: espaicultura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.