Taller d'alimentació saludable

divendres, 8 de juliol 2016 de les 18:00h a les 19:30h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

Aquest taller vol apropar els infants a diversos conceptes i dinàmiques què són essencials per a que qualsevol individu esdevengui capaç de planificar una dieta saludable i desenvolupar-se de manera autònoma en aquest àmbit. Els àmbits i conceptes  bàsic d'aprenentatge que inclou el taller són: piràmide alimentària, cuina saludable, compra intel·ligent i protocol a taula.

Els participants classificaran aliments, escolliran ingredients per composar receptes, empraran estris de cuina i prepararan plats. Finalment, també  crearan un menú.

Objectius del taller:

- Conèixer les tipologies bàsiques d'aliments i els  valors nutricionals principals de cada tipologia.
- Conèixer la piràmide del aliments i els conceptes clau que cal tenir en compte per poder mantenir una alimentació saludable.
- Aprendre a planificar un menú saludable.
- Tenir un primer contacte amb estris de cuina i preparar un plat.
- Aprendre a mantenir una posició correcte a taula.
- Aprendre a separar la brossa orgànica de la resta i reciclar les restes d'aliments i els seus envasos.

Edat: De 6 a 14 anys.

Taller d'alimentació saludable

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia. Les places són limitades.

Preu per taller: 10€

– Abonaments per 2 tallers, 18 euros (10% descompte)
– Abonament per 4 taller,s 32 euros (20% descompte)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.