divendres, 30 d'octubre 2020 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

Aquest nou set de Lego combina els elements més importants de construcció, amb un hardware molt fàcil d’utilitzar, així com un intuïtiu llenguatge de programació en format trencaclosques. Permet experimentar mitjançant activitats d’aprenentatge lúdic per tenir pensament crític i resoldre problemes complexos, independentment del nivell de coneixement dels alumnes.

Els materials del set permeten possibilitats infinites de disseny creatiu com també promouen l’adquisició de les habilitats bàsiques STEAM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria, Arts i Matemàtiques) i del segle XXI, amb sensors i motors de gran
precisió que permetran construir robots divertits, dispositius dinàmics i altres models interactius.

Durada: 2 hores.

Edats: de 8 a 12 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €
  • 4 tallers d’11 € per 40 €
  • 6 tallers d’11 € per 60 €
  • 2 tallers de 20 € per 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)