Receptes per a Sant Joan
Espai Cultura Fundació Sabadell 1859
Telèfon d’informació
93 728 66 50

Activitat organitzada per:
Receptes per a Sant Joan
Descripció
Petits a la cuina és una línia de tallers per a infants, de cuina creativa i saludable. On ells mateixos cuinen dues receptes, una dolça i l’altra salada. La professora els hi explica pas per pas i els ajuda al llarg de tot el procés.
Al mateix temps, durant l’elaboració es van introduint alguns conceptes i pràctiques essencials tant per manipular els aliments amb higiene i seguretat com també per mantenir una dieta saludable i equilibrada.
RECEPTES PER A SANT JOAN |
Broquetes saludables (recepta salada)
Broquetes de gall d’indi, formatge brie i verduretes (pebrots, carbassó i xampinyons). Els participants aprendran a rentar i tallar les verdures i tallar la resta d'ingredients a daus, muntar les broquetes i cuinar-les a la planxa.
Coca de Sant Joan (recepta dolça)
Coques de pasta de full amb pinyons i crema. Els infants aprendran a estirar la pasta de full i tallar-la amb un motlle i batre ous per pintar la pasta amb un pinzell. La farciran de crema hi posaran els pinyons per sobre i aprendran a coure-la al forn i espolsar-hi sucre glacé per sobre per acabar.
Durada: 2 hores.
Edats: De 5 a 12 anys
* Si l'infant pateix al·lèrgies, intol·leràncies o altres malalties alimentàries, consulteu-nos la viabilitat o no de que realitzi el taller.
* Les receptes elaborades durant el taller poden variar significativament respecte de les fotografies que il·lustren aquesta plana informativa.
Receptes per a Sant Joan
Inscripcions
El taller requereix inscripció prèvia, les places són limitades. Les inscripcions es realitzen a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o telèfon.
Preu: 16€
Receptes per a Sant Joan
Telèfon
93 728 66 50
Receptes per a Sant Joan
Correu electrònic
espaicultura@fundaciosabadell.cat
Fes una consulta