Del 5 al 12 de maig 2018 Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Descripció

augmented-reality_pixabay-zedinteractive_quadradaUn taller per aprendre a dissenyar i crear elements virtuals interactius que hagin de ser visualitzats sobre escenaris reals, des de les pantalles de dispositius mòbils (gràcies a les seves càmeres).

Una tecnologia de futur amb moltes aplicacions en el plànol educatiu i en moltes àrees professionals, però que a hores d'ara encara s'ha d'estendre en tots aquests camps, mentre que ja s'ha popularitzat força en l'àmbit del lleure gràcies a videojocs amb molt d'èxit, com són Invizimals i Pokémon Go.

Durada: 2 sessions de 2 hores

Horari: Dissabte a les 11.30 h

Edats: De 10 a 16 anys

Requeriments
Per realitzar el taller cal que els alumnes portin a classe un telèfon intel·ligent o tauleta tàctil (Android o iOS) que empraran per dur a terme part de les pràctiques.

Inscripcions

Tots els tallers requereixen inscripció prèvia, que es realitza presencialment a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 18 €

Abonaments per a tallers de dues sessions

• 2 tallers per 32 € (10% de descompte)
  • 3 tallers per 45 € (15% de descompte)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2018 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.