Del 16 al 18 d'abril 2019 a les 10 h

Telèfon d’informació
robots-amb-arduino

Descripció

En aquest taller intensiu s’introduirà als participants en l'ús de la placa Arduino, que ens permetrà construir, juntament amb diversos components i per equips, robots que posteriorment programarem.

Durada: 3 sessions de 3 hores

Edats: d'11 a 15 anys

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic o per telèfon.

Preu: 45

Descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos tindreu un 10% de descompte en la inscripció.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.