dissabte, 19 de desembre 2020 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

postals-de-nadal-electroniquesAquest taller proposa la construcció d’una postal de Nadal a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers. Es treballen les idees clau relacionades amb un circuit electrònic, a partir d’una pila de botó, cinta adhesiva de coure i un LED.

També es desenvolupa la part creativa, ja que cada postal parteix de les mateixes bases però poden ser completament diferents uns dels altres.

Es destaca la utilització de cinta adhesiva de coure, un material molt efectiu per a la creació de circuits en 2D i pel que les possibilitats poden arribar a ser infinites!

Els participants es poden emportar a casa la creació feta.

Durada: 2 hores.

Edats: de 7 a 11 anys.

Taller familiar
Els pares o tutors de l'infant han d'assistir al taller i participen de la dinàmica.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11 €.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 talleres de 8 € p0r 14 €
  • 2 talleres de 11 € p0r 20 €
  • 4 talleres de 11 € por 40 €
  • 6 talleres de 11 € por 60 €
  • 2 talleres de 20 € por 36 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre estiu i desembre de 2020 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

Si t’apuntes a aquest taller amb una amiga o amic, tots dos gaudireu d’un 10% de descompte en el preu del taller.

93 725 95 22 (extensió 2)