Postal de Nadal electrònica

divendres, 16 de desembre 2022 de les 18 h a les 20 h Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon de reserva/venda:

Web de reserva/venda:

El taller

Aquest taller proposa la construcció d’una postal de Nadal a partir de la creació d’un circuit elèctric i material divers. Es treballen les idees claus relacionades amb un circuit electrònic, a partir d’una pila de botó, cinta adhesiva de coure i un LED. També es desenvolupa la part creativa, ja que cada postal parteix de les mateixes bases però poden ser completament diferents uns dels altres. Es destaca la utilització de cinta adhesiva de coure, un material molt efectiu per a la creació de circuits en 2D i pel que les possibilitats poden arribar a ser infinites!

Els participants es poden emportar a casa la creació feta!

2 hores.

Edats

De 7 a 11 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia. Les places es poden reservar a través del portal Codetickets o presencialment a l’Espai Cultura.

Preu: 14.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 2 h (de 14 € cadascun) per 26 € (en lloc de 28 €)
  • 2 tallers d’1’30 h (d’11 € cadascun) per 20 € (en lloc de 22 €)
  • Pack d’un taller de 2 h i un taller d’1’30 h per 23 € (en lloc de 25 €)
  • Pack de tallers multisessió (Scratch i RPGBoss) per 108 € (en lloc de 110 €)

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció.

Web entrades

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.