Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

NOTA: aquest taller es pot realitzar tant a l'Espai Cultura com a la mateixa escola.

A qui s'adreça:

Alumnes d’educació primària.

Descripció:

Taller de fabricació d’un teler manual i casolà.

En el taller, els alumnes tindran l’oportunitat de fabricar un teler manual que després es podran emportar cap a casa. D’aquesta manera, podran experimentar en primera persona com és teixir i com és l’art del tèxtil, tan arrelat a la ciutat de Sabadell.

Teixir és fer una tela o un treball similar entrellaçant fils o les bagues formades amb un sol fil, especialment entrellaçant fils pertanyents a dues sèries, els de l’una (ordit) perpendiculars als de l’altra (trama).

Objectius:

• Ser capaços de realitzar una activitat manual mil·lenària amb les pròpies mans
  • Aprendre l’art del teixit gràcies a un teler casolà
  • Utilitzar expressions artístiques poc conegudes per arribar a crear-ne una
  • Potenciar la imaginació, la creativitat i la participació
  • Manipular materials diferents

Competències bàsiques:

• Competència artística i cultural
  • Competència d’aprendre a aprendre
  • Competència d’autonomia i iniciativa personal

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell

Cost a l'Espai Cultura: 65 € per grup classe

Cost a l'escola: 95 € per grup classe

Descompte del 15% a les escoles del Pla Educatiu d'Entorn

Descompte del 15% a les escoles de Màxima Complexitat

Inscripció:

visitesec@fundaciosabadell.cat

Informació:

Persona de contacte: Mont Callarisa

Telèfon: 93 725 95 22 (extensió 2)

Organització:

Fundació 1859 Caixa Sabadell

Ordit i trama

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.