Telèfon de reserva/venda:

Activitat organitzada per:

NOU! Canal de YouTube

Segueix-nos al nostre nou canal de YouTube!

Des de la Fundació 1859 Caixa Sabadell volem acostar-vos les activitats que oferim als nostres equipaments. Davant de la impossibilitat d'oferir aquestes activitats presencialment, hem creat un nou canal a Youtube on penjarem videos basats en  moltes de les activitats que oferim tant al públic general com al món educatiu.

Al canal de YouTube de la Fundació 1859 Caixa Sabadell podreu trobar videos sobre l'entitat i els seus equipaments. Descobriu els edificis i les activitats que s'hi fan.

També podreu gaudir dels videos sobre la masia de Can Deu, a l'Espai Natura, i el dia a dia dels animals de la granja, així com petits apunts sobre la vida al món rural tradicional.

Podeu accedir-hi aquí.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.