diumenge, 13 de desembre 2015 de les 10.30 h a les 14 h

Telèfon d’informació

PARTICIPACIÓ A LA MARATÓ 2015 DE TV3

Diumenge 13 desembre de 10.30 a 14h

Lloc: Jardins de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 ( carrer d'en Font 1)

Entitats de Sabadell col·laboren per dur a terme LA MÚSICA ALIMENTA L'ÀNIMA dins de la Marató 2015 organitzada per TV3. Projecte organitzat per l'Escola de Música Praeludium.

Activitats:
les activitats consisteixen en petits concerts de música coral a càrrec de diferents formacions corals, i es realitzaran diferents tallers i activitats lúdiques que tinguin a veure amb el lema de La Marató 2015.

CANTADA DE NADALES:

- Escola del Sol

- Escola Taula Rodona

- Escola Nostra Llar

- Escola Sant Nicolau​

- Escola la Salut​

- Coral Adults Tenis Sabadell

- Coral Adults Club Natació Sabadell

- Totes les agrupacions corals de l'escola Praeludium (petits, mitjans, grans i adults)

TALLERS I ALTRES ACTIVITATS:​

Tallers simultanis durant tot el matí

Organitza:  l'associació contra el càncer BÁILALE A LA VIDA

Espai de conta-contes

VENDA D'ARTICLES REALITZATS PER ALUMNES DE L'ESCOLA

Els alumnes, professors i persones vinculades a Praeludium realitzant uns articles per poder ajudar a recaptar més diners (aquest any: clauers, xapes, imants, etc.)

La "BOTIGUETA SOLIDARIA" estarà als jardinets de l'Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, al costat de l'espai dels tallers.

També hi haurà una Bústia on podreu dipositar el vostre donatiu.

cartell marato

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.