Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Jocs d'escultura

A qui s'adreça: Alumnes d’educació primària.

Descripció:

En aquest taller coneixerem i experimentarem amb alguns dels principis propis de l’escultura: els pas de la bidimensionalitat a la tercera dimensió; el treball amb la forma, el volum i l’espai, el joc amb els buits; la mal·leabilitat de la matèria; i els punts de vista.

El taller us proposa un joc d’escultura que ens aproparà a una pràctica escultòrica moderna basada en el principi de construcció per plans. Per fer-ho usarem un material senzill com és el cartó, fàcilment mal·leable i que ens resultarà idoni per jugar, modelar la forma i l’espai.

Objectius:

• Potenciar la creativitat i l’expressió artística.
  • Gaudir de l’art com a procés creatiu, a partir d’una metodologia lúdica i experimental.
  • Fomentar el treball col·lectiu.

Competències bàsiques:

• Competència artística i cultural
  • Competència d’autonomia i iniciativa personal

Desenvolupament:

Dates de realització i horaris: durant tot el curs acadèmic en horari a convenir

Durada: 1 hora i 30 minuts

Nombre d'alumnes per sessió: 1 grup classe

Lloc de realització: Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell, c. d’en Font núm. 25, Sabadell.

Cost: 180 € per grup classe

Jocs d'escultura

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.