dissabte, 28 de gener 2023 a les 18 h
Espai Cultura Fundació 1859 Caixa Sabadell

Telèfon d’informació

Descripció

El petit Kun, de quatre anys, deixa de ser el centre d'atenció dels seus pares quan neix la seva germana Mirai. Frustrat i una mica molest, comença a experimentar situacions a casa que mai havia viscut. Però les coses quan la versió adolescent de la seva germana arriba des del futur per viure una aventura extraordinària. Nominada a l'Oscar a la Millor Pel·lícula d'Animació.

*Tràiler en Castella, pel·lícula projectada en versió doblada al català.

Direcció: Mamoru Hosoda
País Japó
Any 2018
Durada 94 minuts
Edat: Tots els públics

A la pestanya "INSCRIPCIONS" trobareu informació sobre les entrades i l'enllaç per adquirir-les.

Mirai, la meva germana petita

Preu: 4 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Abonament:

Es troba disponible un abonament per a tota la temporada de cinema d’animació a un cost de 22€, que també es pot comprar en línia a través de Codetickets.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.