dissabte, 12 de juny 2021 a les 11.30 h
Espai Cultura Fundació 1859

Activitat organitzada per:

Tallers Mini Innova

maquines-en-movimentUn taller on construïm figures amb materials per reciclar (cartó, envasos plàstics...) i fem que es moguin gràcies a un petit motor i una pila. Per donar-les-hi un aspecte robòtic, també n'afegim altres components electrònics retirats de joguines, telèfons mòbils i diferents aparells obsolets o trencats.

Aquest taller, doncs, compleix objectius diversos: D'una banda, ensenyar l'ús d'eines i tècniques bàsiques de construcció plàstica amb materials quotidians. De l'altra, descobrir principis bàsics de mecànica de manera empírica, amb l'experimentació i l'assaig i error.

Durada: 2 hores.

Edats: de 6 a 10 anys.

Inscripcions

Cal inscripció prèvia, que es realitza de forma presencial a la recepció de l’Espai Cultura, en horari d’obertura i atenció al públic. Podeu reservar plaça per correu electrònic, telèfon o mitjançant aquest formulari.

Preu: 11.

Abonaments per a tallers Mini Innova

• 2 tallers de 8 € per 14 €
  • 2 tallers d’11 € per 20 €

Tots els abonaments per a tallers són unipersonals i no s’apliquen mai als tallers que indiquen la inclusió de material en el preu d’inscripció. Els abonaments adquirits entre gener i juny de 2021 seran vàlids només per a tallers realitzats dins d’aquest període.

Altres avantatges dels abonaments

Amb un abonament per a tallers Mini Innova gaudiràs d’un 10% de descompte per concertar una Festa infantil d’aniversari.

Altres descomptes

93 725 95 22 (extensió 2)