dissabte, 27 de març 2021 a les 18 h Espai Cultura Fundació 1859

Telèfon de reserva/venda:
93 725 95 22 (extensió 2)

Descripció

Aquesta és la història d’una gosseta que recorda els diferents amos que ha tingut al llarg de la seva vida i als quals ha estimat incondicionalment, omplint d’innocència i de llum totes les llars on ha viscut.

Les vides de Marona crea un entorn visual únic, ple de referències a les avantguardes artístiques, que permet desenvolupar la creativitat i generar el seu propi imaginari visual. Un plaer pels sentits ple de formes i colors particulars que ens fa viatjar per diferents emocions i experimentar l’amor i la tendresa d’una gosseta que busca el seu lloc al món.

Direcció: Anca Damian.
País: França.
Any: 2019.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 92 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

Activitat organitzada per la Fundació 1859 Caixa Sabadell amb el suport de l'Ajuntament de Sabadell.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Les entrades es posaran a la venda pròximament.

Venda en línia a codetickets.com.

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

Les vides de Marona

93 725 95 22 (extensió 2)

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.