dissabte, 7 de novembre 2020 a les 18 h

Descarrega
més informació

Cinema d'animació

Aquesta és la història d’una gosseta que recorda els diferents amos que ha tingut al llarg de la seva vida i als quals ha estimat incondicionalment, omplint d’innocència i de llum totes les llars on ha viscut.

Les vides de Marona crea un entorn visual únic, ple de referències a les avantguardes artístiques, que permet desenvolupar la creativitat i generar el seu propi imaginari visual. Un plaer pels sentits ple de formes i colors particulars que ens fa viatjar per diferents emocions i experimentar l’amor i la tendresa d’una gosseta que busca el seu lloc al món.

Direcció: Anca Damian.
País: França.
Any: 2019.

Idioma de projecció: Versió doblada al català.
Duració: 92 minuts.
Edat recomanada: Tots els públics.

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït).

Venda en línia a codetickets.com.

Venda presencial a la recepció de l’Espai Cultura Fundació 1859, en horari d’obertura i atenció al públic.

Descomptes:

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals.

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell.

Els descomptes no són acumulables. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte, aplicable a una única entrada per persona acreditada.

93 725 95 22 (extensió 2)