dissabte, 6 d'abril 2019 a les 18.30 h

Telèfon d’informació
la-tortuga-roja-destacat

Descripció

Atrapat en una illa deserta, envoltat d'ocells, crancs i altres animals marins, un nàufrag haurà d'adaptar-se a la vida en la natura més pura i salvatge. No ho aconsegueix, i els seus inútils intents per escapar de l'illa li porten a trobar-se amb una misteriosa tortuga vermella. A partir d'aquest moment, la seva vida canviarà per sempre.

L'holandès Michael Dudok de Wit, guardonat amb un Oscar al millor curtmetratge d'animació per Father and Daughter, dirigeix aquesta bella obra que ens mostra els cicles en la vida d'un ésser humà.

Direcció: Michael Dudok de Wit
País: França
Any: 2016

Idioma de projecció: Aquesta pel·lícula no té diàlegs
Duració: 80 minuts
Edat recomanada: Apta per a tots els públics

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.