dissabte, 4 de maig 2019 a les 18.30 h

Telèfon d’informació
la-revolta-dels-contes-destacat

Descripció

La Revolta dels Contes és una adaptació del best-seller de Roald Dahl Revolting Rhymes. És una pel·lícula que recupera personatges i relats coneguts per tothom per donar-los la volta i introduir-hi girs enginyosos, sorprenents i rabiosament actuals. L’adaptació al cinema respecta l’esperit transgressor de Roald Dahl i encara va més enllà tot barrejant les històries entre sí per fer-ne una de nova i trepidant.

Una revisió moderna dels clàssics de la literatura infantil; una pel·lícula per a nens i nenes desperts i intel·ligents.

Direcció: Jakob Schuh i Jan Lachaue
País: Regne Unit
Any: 2016

Idioma de projecció: Versió doblada al català
Duració: 60 minuts
Edat recomanada: A partir de 7 anys

ENTRADES

Preu: 3 € (menors de 2 anys, gratuït)

Venda presencial d’entrades a la recepció de l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859, en horari d’obertura i atenció al públic. Venda en línia a codetickets.com.

Descomptes

· 20% a aturats, majors de 65 anys i jubilats, famílies nombroses i monoparentals

· 20% a socis del Club Natació Sabadell, la Unió Excursionista de Sabadell i el Club Week& Sabadell

Els descomptes no són acumulables i s’apliquen només sota venda presencial. Cal acreditar la pertinença al col·lectiu que es beneficia del descompte i aquest s’aplicarà a una única entrada per cada persona acreditada.

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.