la Petita Anna i el Tiet llargarut

dissabte, 20 de febrer 2016 de les 18.30 h a les 19.40 h Espai Cultura Fundació Sabadell 1859

Telèfon de reserva/venda:

Dissabte 20 de febrer a les 18.30h
La petita Anna i el tiet Llargarut (Lilla Anna & Langa Farbrorn)
Sinopsi: La petita Anna és valenta i arrauxada. Descobreix el món amb el Tiet Llargarut, que tot i que és gran i alt, és espantadís. Junts compartiran experiències i viuran moltes aventures.

Direcció: Alicja Jaworski Björk, Lasse Persson, Per Åhlin
País: Suècia Any: 2012
Argument i guió: Lena Ollmark, Anders Sparring i Jan vierth, basat en les històries d’Inger Sandberg i  les il·lustracions de Lasse Sandberg
Durada: 47 minuts

Preu entrada: 3 € a l’Espai Cultura durant l’horari d’obertura de l’equipament.

Descomptes:
20%: aturats, jubilats i famílies nombroses.
25%: socis Club Natació Sabadell i Unió Excurionista de Sabadell
20% Atràpalo entrada Online
Menors de 4 anys, gratuït.

____________________________________________________________

Per a tots els públics (a partir de 3 anys)
Pel·lícula doblada, adaptada amb subtítols en català i sincronitzada amb àudio descripció a través de la app ArtAccès

Tràiler

Entrades

Reserva d'entrades
Telèfon de reserva/venda: 93 728 66 50
E-mail de reserva: espaicultura@fundaciosabadell.cat

Fes una consulta

Responsable: FUNDACIÓ ESPECIAL ANTIGA CAIXA SABADELL 1859 - NIF: G-66055286. Adreça postal: carrer Gràcia 17. Sabadell. Telèfon 937259522. Correu electrònic: fundacio@fundaciosabadell.cat

En nom de la Fundació tractem la informació que ens facilita amb la finalitat d'informar-lo de les activitats que organitzem. Les dades que ens proporcioni es conservaran mentre no ens indiqui el contrari. Les dades no se cediran a tercers llevat dels casos en què existeixi una obligació legal. Vostè té dret a obtenir informació sobre si a la Fundació estem tractant les seves dades personals per tant té dret a accedir a les seves dades personals, rectificar les dades inexactes o sol·licitar la seva supressió.

He llegit les condicions i accepto els seus termes d'ús.